View Single Post
Old 22-09-2006, 16:40   #14

Pipo

Registered User

Pipo's Avatar

Fave Players: RSCA&AC Milan
Pipo is on a distinguished road
Quote:
Originally Posted by 22 Kakŕ 22
Moet je zeker doen! Mijn eerste Serie A match dateert van 10 jaar geleden, den derby en sindsdien heb ik al meer dan 100 wedstrijden in San Siro gezien. De laatste 3 jaar zit ik bijna elke thuiswedstrijd in de Curva Sud.

Kun jij misschien niet eens even met Vandenstock gaan praten?? Wij, de MILAN-tifosi vinden de tickets voor Anderlecht - MILAN een beetje duur?? 50 euro beneden en 80 euro boven?? Pfff...

Als je zin hebt, ga ook eens even een kijkje nemen op het nederlandstalig MILAN-forum, nieuwe leden zijn altijd welkom:

http://forum.acmilanforzamilan.com/

Ciao

ps: ga je dinsdag ook naar Lens voor de wedstrijd Lille - MILAN?? Op 17 oktober zul je er wel bij zijn zeker??
Neen sinds ik op sidmar werk nu bijna 2jaar heb ik nog geen enkele wedstrijd bijgewoond van Anderlecht,omdat ik in 4ploegen werk en dan nog eens geen geluk heb met de wedstrijden en de dagen congé dak kan pakken,ga er enkel bij zijn in San Siro op 1 november maar wel in mijn Paars-wittenuetje Hoop wel dat Milan puntjes laat liggen tegen ons en tegen de rest de volle pot pakt!!Naar Lens?,Heb je het aantal aanvragen al gezien??Ze kunnen het stadion dan al alleen vullen met Anderlechtsupporters en thuiswedstrijden zijn beetje een ramp als je geen abbo hebt,maar ga wel zo vlug mogelijk mn dagen congé aanvragen voor 2007,misschien dat ik dan eens een thuismatch kan bijwonen!!
Had het te laat gezien dat je het over Lille-Milan had,maar kan niet,maximum is thuis opt werk,zoals bijna altijd als ik eens een dagje vraag

Last edited by Pipo; 22-09-2006 at 16:44.
Pipo is offline   Reply With Quote