Quote:
|
Originally Posted by Pipo
Neen sinds ik op sidmar werk nu bijna 2jaar heb ik nog geen enkele wedstrijd bijgewoond van Anderlecht,omdat ik in 4ploegen werk en dan nog eens geen geluk heb met de wedstrijden en de dagen congé dak kan pakken,ga er enkel bij zijn in San Siro op 1 november maar wel in mijn Paars-wittenuetje  Hoop wel dat Milan puntjes laat liggen tegen ons en tegen de rest de volle pot pakt!!Naar Lens?,Heb je het aantal aanvragen al gezien??Ze kunnen het stadion dan al alleen vullen met Anderlechtsupporters en thuiswedstrijden zijn beetje een ramp als je geen abbo hebt,maar ga wel zo vlug mogelijk mn dagen congé aanvragen voor 2007,misschien dat ik dan eens een thuismatch kan bijwonen!!
Had het te laat gezien dat je het over Lille-Milan had,maar kan niet,maximum is thuis opt werk,zoals bijna altijd als ik eens een dagje vraag 
|
Ai , das minder natuurlijk dat je door je werk niet al te veel meer naar uw ploeg kunt gaan kijken, that sucks!! Das één van de voordelen bij mij, ik kan voorlo*** nog al mijn congé plannen voor MILAN, hopelijk blijft dit nog een tijdje zo, ik kan MILAN niet missen hoor!!
Als anderlecht nu eens alle punten pakt tegen Lille en Aek, dan hoeven ze toch helemaal geen punten tegen MILAN te halen, dan eindigen ze nog als 2de waarschijnlijk, dat vind ik beter klinken
Ik heb op het werk collega's, hevige anderlecht fans, en ja, die hebben ook alle moeite van de wereld om tickets te bemachtigen. Als ze niet over een abo beschikken, is het pure miserie.. om dan van de dure ticketprijzen nog maar te zwijgen. Damn zeg, 80 euro?? Als ik een beetje opleg kan ik een weekendje naar Milano!!