Quote:
|
Originally Posted by illnino
beste vlaamse milansupporters
zou iemand me kunnen vertellen hoe je aan ticets geraakt voor anderlecht-milan , wel voor het vak van milaan natuurlijk
ik zal u eeuwig dankbaar zijn 
|
Ciao,
tickets voor anderlecht - MILAN, best snel lid worden van een Milan Club in Belgiė en hopen dat ze nog een plaatske vrij hebben. Als je geen lid bent van een Milan Club geraak je niet in het vak van de MILAN tifosi. Tickets kosten 50 euro beneden en 80 euro boven. Vermoedelijk gaan de tickets van 50 euro naar de tifosi van Brigate,Commandos en Guerrieri en krijgen de Milan Clubs uit de Benelux de tickets van 80 euro!! En dan zit je daarboven in de tribune, sfeerloos, vermits Brigate beneden zit
www.milanclubliege.com daar kan je eens gaan kijken. Check ook hun links naar de Milan Clubs van Charleroi, Mons-Borinage, Luxemburg, ...
Ik heb gezien dat je van Loenhout bent , de club die het dichtst bij U in de geburen is, dat is de MILAN Club van Genk '92 waar ik ook lid van ben. Als je eventueel interesse hebt om daar lid te worden, dan laat je maar iets weten, dan geef ik je de nodige info wel even door. Als je snel bent, lukt het misschien nog, want vorige week hebben 5 kameraden afgehaakt wegens te duur!! Niet abnormaal als je de prijs bekijkt. 80 euro per tickets + busverplaatsing (=verplicht) dan ben je al gauw meer dan 100 euro kwijt.
Als belgische Milan-fan wil ik je ook uitnodigen op ons nederlandstalig Milan-forum
http://forum.acmilanforzamilan.com/ Kom zeker eens een kijkje nemen, nieuwe leden zijn altijd welkom.
Forza MILAN