![]() |
|
|
#1 |
|
Registered User
Fave Players: Gattuso
![]() |
Milan Club Vlaanderen
Beste Vlamingen onder ons, in Limburg en Walloniė zijn heel wat Milanclubs. Maar Oost-West Vlaanderen en Antwerpen vallen helaas een beetje uit de boot, hoewel ik er van overtuigd ben dat er ook hier genoeg potentieel is.
Daarom koester ik het idee om een Milan Club hier te beginnen. Dus mensen die enthousiast zijn over dit idee: laat hier van je horen, want ik wil eerst een stevige basis aantrekken met mensen die het initiatief echt zien zitten. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Registered User
Fave Players: Gattuso, Sjevsjenko
![]() |
Milan Club Vlaanderen
Hallo,
heb je al reactie gekregen van Vlamingen? Ik ben er dus één, lol. Ik ben ook van Gent. Ik heb me net ingeschreven op deze site. Ik ben al een kleine 20 jaar Milan-fan. Mijn allereerste voetbaltruitje was van Ruud Gullit. Is er echt geen Milan-fanclub in Oost- of West-Vlaanderen. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Registered User
Fave Players: Baresi , Maldini, Van Basten, Kaka'
![]() |
Quote:
Ik zie dat je van Gent bent, MILAN 4 ever is ook uit die omgeving. Als je wil mag je ook altijd een kijkje komen nemen op het nederlandstalig forum waar wij , MILANISTI, regelmatig wat tijd doorbrengen. Ciao & Forza MILAN!!
|
|
|
|
#4 | |
|
Registered User
Fave Players: Gattuso
![]() |
Quote:
Ah de max dat betekent dat je al geen moralistische veel te wilde puisterige tiener meer bent. + je bent van Gent Als je wil, mag je me altijd toevoegen op msn. Lui als jij kan ik best gebruiken. Let me know! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Registered User
![]() |
hi
hello site forum nice I am Berke turkey milan love
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Registered User
![]() |
allez, 't is hier gezellig
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Registered User
Fave Players: The one and only Paolo Maldini
![]() |
De Turken komen weeral de sfeer verstoren
![]()
|
|
|
#8 | |
|
Registered User
![]() |
Quote:
![]() In limburg zijn er een aantal Milan Clubs. Ik ben vorig jaar zelf Milan-Fiorentina gaan kijken met de Milan club. En die is echt wel officieel , tickets waren gereserveerd en al. Ben van Houthalen btw ![]() |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Registered User
Fave Players: Sheva, Ronaldinho, Gerrard and I
![]() |
Hey,
I will be flying to Belgium tomorrow and staying for 1 week at a conference at Anwerpen (spell?) I was planning to visit Brugge and Gent (maybe on the same day/night). What would you guys suggest to sightsee and where to go to, including best beer-tasting places of course. Any one, please? Thanks in advance. |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Registered User
![]() |
Quote:
Dinsdag gaan we met Milan Club Genk '92 naar Lille met 18 personen en volgende maand gaan we naar Brussel!! Forza MILAN!! ps: ik ben ook lid van Milan Team Eisden, daar heb ik heel wat kameraden zitten!!
|
|
|
|
#11 |
|
Registered User
Fave Players: RSCA&AC Milan
![]() |
Ik ben ook Milan supporter en ben van assenede ten noorden van gent tegen NL,gelukkig speelt mn allergeliefde Anderlecht tegen de Rossoneri en ga ik mee,maar zou toch ook graag eens een wedstrijd meepikken van Milan in de Serie A bijvoorbeeld!!
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Registered User
![]() |
Quote:
Kun jij misschien niet eens even met Vandenstock gaan praten?? Wij, de MILAN-tifosi vinden de tickets voor Anderlecht - MILAN een beetje duur?? 50 euro beneden en 80 euro boven?? Pfff... Als je zin hebt, ga ook eens even een kijkje nemen op het nederlandstalig MILAN-forum, nieuwe leden zijn altijd welkom: http://forum.acmilanforzamilan.com/ Ciao ps: ga je dinsdag ook naar Lens voor de wedstrijd Lille - MILAN?? Op 17 oktober zul je er wel bij zijn zeker??
|
|
|
|
#13 |
|
Registered User
Fave Players: maldini,pirlo
![]() |
anderlecht vs milan
beste vlaamse milansupporters
zou iemand me kunnen vertellen hoe je aan ticets geraakt voor anderlecht-milan , wel voor het vak van milaan natuurlijk ik zal u eeuwig dankbaar zijn ![]() |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Registered User
Fave Players: RSCA&AC Milan
![]() |
Quote:
Hoop wel dat Milan puntjes laat liggen tegen ons en tegen de rest de volle pot pakt!!Naar Lens?,Heb je het aantal aanvragen al gezien??Ze kunnen het stadion dan al alleen vullen met Anderlechtsupporters en thuiswedstrijden zijn beetje een ramp als je geen abbo hebt,maar ga wel zo vlug mogelijk mn dagen congé aanvragen voor 2007,misschien dat ik dan eens een thuismatch kan bijwonen!!Had het te laat gezien dat je het over Lille-Milan had,maar kan niet,maximum is thuis opt werk,zoals bijna altijd als ik eens een dagje vraag ![]() Last edited by Pipo; 22-09-2006 at 16:44. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Registered User
![]() |
Quote:
Als anderlecht nu eens alle punten pakt tegen Lille en Aek, dan hoeven ze toch helemaal geen punten tegen MILAN te halen, dan eindigen ze nog als 2de waarschijnlijk, dat vind ik beter klinken Ik heb op het werk collega's, hevige anderlecht fans, en ja, die hebben ook alle moeite van de wereld om tickets te bemachtigen. Als ze niet over een abo beschikken, is het pure miserie.. om dan van de dure ticketprijzen nog maar te zwijgen. Damn zeg, 80 euro?? Als ik een beetje opleg kan ik een weekendje naar Milano!!
|
|
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|