AC Milan Forums  

Go Back   AC Milan Forums > AC MILAN > MilanMania International

Notices

Thread Tools Display Modes
Old 25-05-2006, 11:19   #1

Milan4ever

Registered User

Milan4ever's Avatar

Fave Players: Gattuso
Milan4ever is on a distinguished road
Milan Club Vlaanderen

Beste Vlamingen onder ons, in Limburg en Walloniė zijn heel wat Milanclubs. Maar Oost-West Vlaanderen en Antwerpen vallen helaas een beetje uit de boot, hoewel ik er van overtuigd ben dat er ook hier genoeg potentieel is.

Daarom koester ik het idee om een Milan Club hier te beginnen. Dus mensen die enthousiast zijn over dit idee: laat hier van je horen, want ik wil eerst een stevige basis aantrekken met mensen die het initiatief echt zien zitten.
Milan4ever is offline   Reply With Quote
Old 01-08-2006, 06:33   #2

ammo

Registered User

Fave Players: Gattuso, Sjevsjenko
ammo is on a distinguished road
Milan Club Vlaanderen

Hallo,
heb je al reactie gekregen van Vlamingen?
Ik ben er dus één, lol. Ik ben ook van Gent. Ik heb me net ingeschreven op deze site.
Ik ben al een kleine 20 jaar Milan-fan. Mijn allereerste voetbaltruitje was van Ruud Gullit.
Is er echt geen Milan-fanclub in Oost- of West-Vlaanderen.
ammo is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2006, 08:48   #3

22 Kaką 22

Registered User

22 Kaką 22's Avatar

Fave Players: Baresi , Maldini, Van Basten, Kaka'
22 Kaką 22 is on a distinguished road
Quote:
Originally Posted by ammo
Hallo,
Ik ben er dus één, lol. Ik ben ook van Gent. Ik heb me net ingeschreven op deze site.
Ik ben al een kleine 20 jaar Milan-fan. Mijn allereerste voetbaltruitje was van Ruud Gullit.
Nee, in Vlaanderen is er geen MILAN club. In west vlaanderen, in Oostende, is er wel een afkooksel van een MILAN Club, maar die is niet officieel, en mijn eigen ervaring leert me dat die kerel een zakkenvuller is. Heel onbetrouwbaar.

Ik zie dat je van Gent bent, MILAN 4 ever is ook uit die omgeving. Als je wil mag je ook altijd een kijkje komen nemen op het nederlandstalig forum waar wij , MILANISTI, regelmatig wat tijd doorbrengen.

Ciao & Forza MILAN!!
e alla curva lui piaceva
ora l'idolo lui č
gioca meglio di Pelé
vuoi sapere chi c'č qua?
il suo nome č Kaką”
lalalalala
22 Kaką 22 is offline   Reply With Quote
Old 18-08-2006, 17:54   #4

Milan4ever

Registered User

Milan4ever's Avatar

Fave Players: Gattuso
Milan4ever is on a distinguished road
Quote:
Originally Posted by ammo
Hallo,

Ah de max dat betekent dat je al geen moralistische veel te wilde puisterige tiener meer bent. + je bent van Gent Als je wil, mag je me altijd toevoegen op msn. Lui als jij kan ik best gebruiken. Let me know!
Milan4ever is offline   Reply With Quote
Old 05-09-2006, 14:01   #5

Bitti_ruya9

Registered User

Bitti_ruya9's Avatar

Bitti_ruya9 is on a distinguished road
hi

hello site forum nice I am Berke turkey milan love
Bitti_ruya9 is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2006, 08:56   #6

SuperPippo

Registered User

SuperPippo's Avatar

SuperPippo is on a distinguished road
allez, 't is hier gezellig
SuperPippo is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2006, 10:06   #7

adnan

Registered User

adnan's Avatar

Fave Players: The one and only Paolo Maldini
adnan
De Turken komen weeral de sfeer verstoren

http://www.soccervision.co.uk/forum
adnan is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2006, 16:25   #8

Nova

Registered User

Nova's Avatar

Nova is on a distinguished road
Quote:
Originally Posted by adnan
De Turken komen weeral de sfeer verstoren
Racist !!

In limburg zijn er een aantal Milan Clubs.

Ik ben vorig jaar zelf Milan-Fiorentina gaan kijken met de Milan club. En die is echt wel officieel , tickets waren gereserveerd en al.

Ben van Houthalen btw
Nova is offline   Reply With Quote
Old 15-09-2006, 16:54   #9

ukrainian_CA

Registered User

ukrainian_CA's Avatar

Fave Players: Sheva, Ronaldinho, Gerrard and I
ukrainian_CA is on a distinguished road
Hey,

I will be flying to Belgium tomorrow
and staying for 1 week at a conference at Anwerpen (spell?)

I was planning to visit Brugge and Gent (maybe on the same day/night).
What would you guys suggest to sightsee and where to go to, including
best beer-tasting places of course. Any one, please?
Thanks in advance.
ukrainian_CA is offline   Reply With Quote
Old 22-09-2006, 04:52   #10

22 Kaką 22

Registered User

22 Kaką 22's Avatar

Quote:
Originally Posted by Nova
Racist !!

In limburg zijn er een aantal Milan Clubs.

Ik ben vorig jaar zelf Milan-Fiorentina gaan kijken met de Milan club. En die is echt wel officieel , tickets waren gereserveerd en al.

Ben van Houthalen btw
Ben jij lid van Milan Club Genk'92 dan?? Mijne maat is daar vorig seizoen ook mee naartoe geweest. Ik het jaar voordien Milan - Parma. Ikzelf ga meestal met het vliegtuig naar Milano, is makkelijker.

Dinsdag gaan we met Milan Club Genk '92 naar Lille met 18 personen en volgende maand gaan we naar Brussel!!

Forza MILAN!!

ps: ik ben ook lid van Milan Team Eisden, daar heb ik heel wat kameraden zitten!!
e alla curva lui piaceva
ora l'idolo lui č
gioca meglio di Pelé
vuoi sapere chi c'č qua?
il suo nome č Kaką”
lalalalala
Old 22-09-2006, 05:01   #11

Pipo

Registered User

Pipo's Avatar

Fave Players: RSCA&AC Milan
Pipo is on a distinguished road
Ik ben ook Milan supporter en ben van assenede ten noorden van gent tegen NL,gelukkig speelt mn allergeliefde Anderlecht tegen de Rossoneri en ga ik mee,maar zou toch ook graag eens een wedstrijd meepikken van Milan in de Serie A bijvoorbeeld!!
Pipo is offline   Reply With Quote
Old 22-09-2006, 05:22   #12

22 Kaką 22

Registered User

22 Kaką 22's Avatar

Quote:
Originally Posted by Pipo
Ik ben ook Milan supporter en ben van assenede ten noorden van gent tegen NL,gelukkig speelt mn allergeliefde Anderlecht tegen de Rossoneri en ga ik mee,maar zou toch ook graag eens een wedstrijd meepikken van Milan in de Serie A bijvoorbeeld!!
Moet je zeker doen! Mijn eerste Serie A match dateert van 10 jaar geleden, den derby en sindsdien heb ik al meer dan 100 wedstrijden in San Siro gezien. De laatste 3 jaar zit ik bijna elke thuiswedstrijd in de Curva Sud.

Kun jij misschien niet eens even met Vandenstock gaan praten?? Wij, de MILAN-tifosi vinden de tickets voor Anderlecht - MILAN een beetje duur?? 50 euro beneden en 80 euro boven?? Pfff...

Als je zin hebt, ga ook eens even een kijkje nemen op het nederlandstalig MILAN-forum, nieuwe leden zijn altijd welkom:

http://forum.acmilanforzamilan.com/

Ciao

ps: ga je dinsdag ook naar Lens voor de wedstrijd Lille - MILAN?? Op 17 oktober zul je er wel bij zijn zeker??
e alla curva lui piaceva
ora l'idolo lui č
gioca meglio di Pelé
vuoi sapere chi c'č qua?
il suo nome č Kaką”
lalalalala
Old 22-09-2006, 15:20   #13

illnino

Registered User

Fave Players: maldini,pirlo
illnino is on a distinguished road
anderlecht vs milan

beste vlaamse milansupporters
zou iemand me kunnen vertellen hoe je aan ticets geraakt voor anderlecht-milan , wel voor het vak van milaan natuurlijk

ik zal u eeuwig dankbaar zijn
illnino is offline   Reply With Quote
Old 22-09-2006, 16:40   #14

Pipo

Registered User

Pipo's Avatar

Fave Players: RSCA&AC Milan
Pipo is on a distinguished road
Quote:
Originally Posted by 22 Kaką 22
Moet je zeker doen! Mijn eerste Serie A match dateert van 10 jaar geleden, den derby en sindsdien heb ik al meer dan 100 wedstrijden in San Siro gezien. De laatste 3 jaar zit ik bijna elke thuiswedstrijd in de Curva Sud.

Kun jij misschien niet eens even met Vandenstock gaan praten?? Wij, de MILAN-tifosi vinden de tickets voor Anderlecht - MILAN een beetje duur?? 50 euro beneden en 80 euro boven?? Pfff...

Als je zin hebt, ga ook eens even een kijkje nemen op het nederlandstalig MILAN-forum, nieuwe leden zijn altijd welkom:

http://forum.acmilanforzamilan.com/

Ciao

ps: ga je dinsdag ook naar Lens voor de wedstrijd Lille - MILAN?? Op 17 oktober zul je er wel bij zijn zeker??
Neen sinds ik op sidmar werk nu bijna 2jaar heb ik nog geen enkele wedstrijd bijgewoond van Anderlecht,omdat ik in 4ploegen werk en dan nog eens geen geluk heb met de wedstrijden en de dagen congé dak kan pakken,ga er enkel bij zijn in San Siro op 1 november maar wel in mijn Paars-wittenuetje Hoop wel dat Milan puntjes laat liggen tegen ons en tegen de rest de volle pot pakt!!Naar Lens?,Heb je het aantal aanvragen al gezien??Ze kunnen het stadion dan al alleen vullen met Anderlechtsupporters en thuiswedstrijden zijn beetje een ramp als je geen abbo hebt,maar ga wel zo vlug mogelijk mn dagen congé aanvragen voor 2007,misschien dat ik dan eens een thuismatch kan bijwonen!!
Had het te laat gezien dat je het over Lille-Milan had,maar kan niet,maximum is thuis opt werk,zoals bijna altijd als ik eens een dagje vraag

Last edited by Pipo; 22-09-2006 at 16:44.
Pipo is offline   Reply With Quote
Old 23-09-2006, 03:31   #15

22 Kaką 22

Registered User

22 Kaką 22's Avatar

Quote:
Originally Posted by Pipo
Neen sinds ik op sidmar werk nu bijna 2jaar heb ik nog geen enkele wedstrijd bijgewoond van Anderlecht,omdat ik in 4ploegen werk en dan nog eens geen geluk heb met de wedstrijden en de dagen congé dak kan pakken,ga er enkel bij zijn in San Siro op 1 november maar wel in mijn Paars-wittenuetje Hoop wel dat Milan puntjes laat liggen tegen ons en tegen de rest de volle pot pakt!!Naar Lens?,Heb je het aantal aanvragen al gezien??Ze kunnen het stadion dan al alleen vullen met Anderlechtsupporters en thuiswedstrijden zijn beetje een ramp als je geen abbo hebt,maar ga wel zo vlug mogelijk mn dagen congé aanvragen voor 2007,misschien dat ik dan eens een thuismatch kan bijwonen!!
Had het te laat gezien dat je het over Lille-Milan had,maar kan niet,maximum is thuis opt werk,zoals bijna altijd als ik eens een dagje vraag
Ai , das minder natuurlijk dat je door je werk niet al te veel meer naar uw ploeg kunt gaan kijken, that sucks!! Das één van de voordelen bij mij, ik kan voorlo*** nog al mijn congé plannen voor MILAN, hopelijk blijft dit nog een tijdje zo, ik kan MILAN niet missen hoor!!

Als anderlecht nu eens alle punten pakt tegen Lille en Aek, dan hoeven ze toch helemaal geen punten tegen MILAN te halen, dan eindigen ze nog als 2de waarschijnlijk, dat vind ik beter klinken

Ik heb op het werk collega's, hevige anderlecht fans, en ja, die hebben ook alle moeite van de wereld om tickets te bemachtigen. Als ze niet over een abo beschikken, is het pure miserie.. om dan van de dure ticketprijzen nog maar te zwijgen. Damn zeg, 80 euro?? Als ik een beetje opleg kan ik een weekendje naar Milano!!
e alla curva lui piaceva
ora l'idolo lui č
gioca meglio di Pelé
vuoi sapere chi c'č qua?
il suo nome č Kaką”
lalalalala

Posting Rules