![]() |
|
|
#16 | |
|
Registered User
Fave Players: Baresi , Maldini, Van Basten, Kaka'
![]() |
Quote:
tickets voor anderlecht - MILAN, best snel lid worden van een Milan Club in Belgiė en hopen dat ze nog een plaatske vrij hebben. Als je geen lid bent van een Milan Club geraak je niet in het vak van de MILAN tifosi. Tickets kosten 50 euro beneden en 80 euro boven. Vermoedelijk gaan de tickets van 50 euro naar de tifosi van Brigate,Commandos en Guerrieri en krijgen de Milan Clubs uit de Benelux de tickets van 80 euro!! En dan zit je daarboven in de tribune, sfeerloos, vermits Brigate beneden zit www.milanclubliege.com daar kan je eens gaan kijken. Check ook hun links naar de Milan Clubs van Charleroi, Mons-Borinage, Luxemburg, ... Ik heb gezien dat je van Loenhout bent , de club die het dichtst bij U in de geburen is, dat is de MILAN Club van Genk '92 waar ik ook lid van ben. Als je eventueel interesse hebt om daar lid te worden, dan laat je maar iets weten, dan geef ik je de nodige info wel even door. Als je snel bent, lukt het misschien nog, want vorige week hebben 5 kameraden afgehaakt wegens te duur!! Niet abnormaal als je de prijs bekijkt. 80 euro per tickets + busverplaatsing (=verplicht) dan ben je al gauw meer dan 100 euro kwijt. Als belgische Milan-fan wil ik je ook uitnodigen op ons nederlandstalig Milan-forum http://forum.acmilanforzamilan.com/ Kom zeker eens een kijkje nemen, nieuwe leden zijn altijd welkom. Forza MILAN
|
|
|
|
#17 | |
|
Registered User
Fave Players: RSCA&AC Milan
![]() |
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Registered User
![]() |
Quote:
Ik kan me zelf nog herinneren welke toeren ik vorig seizoen moest uithalen om den derby MILAN-interMerda te gaan kijken. Ik had een vlucht op zaterdagmorgen en kwam terug op zondagmorgen. 6 dagen voor de match gaan ze die match verplaatsen naar vrijdagavond??? Probleem , iemand uit verlof roepen, een week op voorhand nog een redelijk te betalen vlucht te vinden. Maar ja, den derby, dan ga je ervoor, op 2 minuten was het opgelost, maar ik heb me toch effe rot gevoeld, stel je voor, den derby missen?? Maar Kaladze heeft dat vrijdagavond allemaal goed gemaakt ![]()
|
|
|
|
#19 | |
|
Registered User
![]() |
Quote:
was inderdaad een heerlijk doelpunt!!! ![]() |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Registered User
![]() |
Quote:
28 oktober is het terug den derby, mijn reis en hotel ligt al vast. Match zal op zaterdagavond gespeeld worden. Den derby , dat is een match die je nooit wil missen he, altijd iets aparts. Heb gisteren ook mijn reis voor den derby "op verplaatsing" vastgelegd, hopelijk kan ik tickets bemachtigen! Mijn eerste derby op verplaatsing, dat zal ook wel "kicken" zijn zenne! En dan den dag voordien gaan we naar Brescia - juveMERDA kijken, Forza MILAN
|
|
|
|
#21 |
|
Registered User
Fave Players: Sheva, Ronaldinho, Gerrard and I
![]() |
Leuven: AC Milan fan
Was any of you guys walking around the central part of Leuven in Shevchenko's AC Milan jersey on Thursday, Sept. 21st around 6:30 pm?
I wore Ukrainian NT jersey around the same time but did not speak to the guy. Are you here on this thread? BTW, Your beer and the selection is nice, the best in the world. Westmalle, Chimay, Duvel ... wow! Nice towns and people too! |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Registered User
![]() |
Quote:
maar dat zal niet voor het eerste jaar zijn vreesk ![]() |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Registered User
![]() |
Quote:
Ik ga waarschijnlijk Milan-Roma kijken dit jaar en hopelijk als mijn budget het toelaat nog 1 wedstrijd na nieuwjaar. Mjah , K heb sky Italia hier thuis , dus heb meer dan genoeg opties om de Milan wedstrijden te kijken ![]() Cheers. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Registered User
![]() |
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Registered User
![]() |
Belgium beer the best in the world? Nooooo, real English ale is what you want
![]()
|
|
|
|
#26 | |
|
Registered User
Fave Players: Sheva, Ronaldinho, Gerrard and I
![]() |
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Registered User
![]() |
hallo iedereen,
weet er iemand in welk hotel in brussel, de milan spelers zulen logeren als ze in brusel aankomen om tegen anderlecht te spelen aub? dank u e Forza MILAN |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Registered User
![]() |
Quote:
Avenue Louise 71 1050 IXELLES Tel: 02 542 42 42 Fax: 02 542 42 00 URL: http://www.conradhotels.com E-MAIL: [email protected] Ik ben net terug van de luchthaven in Zaventem, de spelers zijn daar om 12.10 geland. De belgische media hadden deze morgen geschreven dat MILAN in Lille zou landen, maar daar geloofde ik niet veel van. Ben dan toch maar naar Zaventem gereden en het was de moeite waard. Foto's trekken ging weer moeilijk, iedereen liep ervoor, maar vermits ik nogal een handtekeningenjager ben, heb ik me toch nog goed geamuseerd, en twas natuurlijk weer eens tof om de spelers van dichtbij te zien!! En... Seedorf heeft mijn shirt gesigneerd, hij kon moeilijk anders , zijne naam stond erop he!! Clarence was, zoals steeds, heel vriendelijk en bereidwillig, echt een toffe gast!! Clarence bedankt!! Forza MILAN!!
|
|
|
|
#29 | |
|
Registered User
![]() |
Quote:
Forza MILAN!!
|
|
|
|
#30 |
|
Registered User
![]() |
graag zou ik eens naar milaan reizen om een wedstrijd mee te maken van ac milan,wie kan mij helpen met info.
bedankt alvast... ciao ciao |
|
|
|